Joni1988 8 Postad 29 Maj , 2021 Den får fortfarande användas har jag skrivit många gånger här Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Joni1988 8 Postad 29 Maj , 2021 Tror inte att alla kör på samma hav 🤣 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Joni1988 8 Postad 29 Maj , 2021 De finns sjöar också Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 208 Postad 29 Maj , 2021 8 minuter sedan skrev Joni1988: De finns sjöar också Jag hoppas verkligen inte du tänker använda den i en insjö. Det är illa på riktigt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 208 Postad 29 Maj , 2021 10 minuter sedan skrev Joni1988: Den får fortfarande användas har jag skrivit många gånger här Det finns mycket i världen man får göra enligt lag, men som är idiotiskt och moraliskt fel. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Joni1988 8 Postad 29 Maj , 2021 Hur mycket hjälper de på utsläppen om man kör med aspen alkylat? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 490 Postad 29 Maj , 2021 1 timme sedan skrev Joni1988: Hur mycket hjälper de på utsläppen om man kör med aspen alkylat? https://www.aspen.se/kunskap/kunskapsbank/vad-ar-alkylatbensin/ 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 30 Maj , 2021 Förstår om detta är ett känsligt ämne. Alla har rätt till sin åsikt, och att uttrycka den. MEN! Undvik att håna, hota och spotta. Håll er till ämnet med en vänlig ton så blir det bra! Har rensat tråden på det dummaste... Trevlig söndag och glöm inte att det är morsdag. Tack på förhand från ett soligt Göteborg! //stavhammar 7 3 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
M__G 320 Postad 31 Maj , 2021 Jaa. Frågan är bara om man ska sucka, skratte eller gråta. Jag hoppas och tror på en framtid där vi alla försöker förorena så lite vi bara kan och har råd med. Att vi alla drar våra strån till stacken. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser