fredrikWF 0 Postad 17 Maj , 2021 Är på jakt efter en Flipper 670 DC. Men dom verkar vara svåra att få tag på? Ni som har denna båt. Är ni nöjda med båten? // Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefan_so_K 0 Postad 21 Juni , 2021 Hej, Jag har en 670 dc, sedan april i år. Mycket nöjd hittills. Tar ju ett tag att bo in sig, men ser många bra saker med båten. Bränsleåtgången vet jag inte ännu. Tippar 1l/nm med 150hk Tagit ett par nätter ute. ena stunden själv och andra tillfället 3 vuxna. Funkade kanon. + Toa med septitank, Kylskåp, spis och vattenkran....så bra. + planlösningen är fantastisk. + För mig på 176cm ståhöjd underkapell. (misstänker att 180 är en magisk gräns. +bra stuvar + Planingströskel ingen alls + Både stå och sitta när man kör båten. + Tar sjön mycket bra. + Gediget bygge. + Mente marine trimlösning + Kapellgarage + Tonade rutor till ruffen + Bra madrasser i ruff. - Ruffen har ett skåp för vattentanken, lite i vägen men inget jätteproblem. - Tankmätaren verkar inte vara helt funktionabel - Solbädden kunde vara en bättre lösning. - vissa luckor slår igen lätt och det borde sitta någon hållare. - en aning låg vindruta Summa summarum är jag skitnöjd. Hoppas det hjälper. Mvh Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fredrikWF 0 Postad 21 Juni , 2021 Det blev en yamarin 76 dc för oss. Men tack för info! // Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser