sSvensson 8 Postad 15 Maj , 2021 Hej, Funderar på Jeanneau Cap Camarat 625 WA Hittar inte mycket info om just den båtmodellen. Någon som har lite att berätta om just modellen eller Jeanneau båtar? Tänker kvalite m.m. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rolle85 69 Postad 15 Maj , 2021 Jag har en Jeanneau Cap Camarat 625 WA dock från 2002 men helt klart den bästa båt jag haft. Körkomforten går inte att jämföra med andra båtar jag haft i samma storlek. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sSvensson 8 Postad 15 Maj , 2021 (redigerade) Tack för snabbt svar! Försöker hitta info genom manualer men hittar inte mycket tyvärr. Men har båten självläns? Redigerad 15 Maj , 2021 av sSvensson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rolle85 69 Postad 15 Maj , 2021 Självklart och de är rejäla. Båten har helt annan kvalite än Ryds, Askeladden, Uttern osv från samma tid. Handtag, reling osv är bastanta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Viapea 28 Postad 15 Maj , 2021 Snygga båtar, skulle köpt en direkt om dom gick att få tag på här på annat sätt än att importera och betala lika mycket i frakt som båten kostar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sSvensson 8 Postad 15 Maj , 2021 Tack för svar! Det blev ett inköp idag. Hämtar nästa vecka. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rolle85 69 Postad 16 Maj , 2021 (redigerade) Grymt. Nåra bilder, årsmodell, motor osv? Jag sydde upp nytt pulpetskydd och dynor, gav mycket bättre känsla. Sen stripade jag om min med Redigerad 16 Maj , 2021 av Rolle85 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sSvensson 8 Postad 23 Maj , 2021 2006 på båten 2015 på motorn, Suzuki 175 Pulpetöverdrag är nått jag ämnar skaffa framöver. Har sprayhood dock. beige klädsel. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sSvensson 8 Postad 23 Maj , 2021 @Rolle85 har du någon bild på ditt pulpetskydd? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rolle85 69 Postad 5 Juli , 2021 (redigerade) Tjena, den där ser inte ut som min båt? Måste vara en annan variant Redigerad 5 Juli , 2021 av Rolle85 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser