SaltaMaria 0 Postad 6 Maj , 2021 Jag söker någon som är mycket insatt i Mastervolts system för c:a 10 år sedan. Har problem i min båt då mina AGM batterier blir förstörda på ett år. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lintott 1 933 Postad 6 Maj , 2021 12 minuter sedan skrev SaltaMaria: Jag söker någon som är mycket insatt i Mastervolts system för c:a 10 år sedan. Har problem i min båt då mina AGM batterier blir förstörda på ett år. Det fungerade nog på samma sätt för 10 år sen som de anger i den aktuella manualen. https://images.mastervolt.nl/files/10000001811_01_Manual_Chargemaster1_vI_EN.pdf sidan 11. (Jag hjälpte en kompis med inställningen på hans laddare för ett par år sedan och jag vill minnas att det var som beskrives i ovanstående manual) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SaltaMaria 0 Postad 7 Maj , 2021 Ok. Tackar. Kollar med detta och hoppas på hjälp från MVS. Stort tack. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SaltaMaria 0 Postad 9 Maj , 2021 Hej. Jag har fått tag in en jättebra kille på Mastervolt. Martin heter han. Vi jobbar nu på felet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nim26 170 Postad 24 Maj , 2021 dela gärna hans kontaktuppgifter här om det är ok Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser