Lennemyr 0 Postad 13 Juli , 2005 Undrar vad jag kan köra efter båten? jag har en selco sport 69-70 och en 20hp mercury på.från 68 kan jag köra ring eller? /putte Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefan48 0 Postad 13 Juli , 2005 Typ, det kommer att gå trögt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lennemyr 0 Postad 14 Juli , 2005 jo de förstår jag. men är det möjligt överhuvudtaget? kanske välter min lilla båt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 14 Juli , 2005 Nää, den välter nog inte. Öka faten sakt men säkert och var lite extra beredd i början. Möjligtvis kanske den som åker bakom tycker att det blir lite tåkigt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SundH 0 Postad 3 April , 2008 Jag har kört en del ring efter en ryds 430 gt med yamaha 20hk - 78 och det funkar om personen som åker väger under 80 kg och vi är två i båten. Jag slog i ful gas sen gick jag fram längs fram i båten tills den planade ut, tog nog ca en minut, sen var det bara att köra tills de trillade av:) Lite svårare att gå fram i en selco bara. Är väl dock inte att föredra att bara gå fram och tillbaka i båte sådär. Men vill man ha lite kul så får man ta lite risker Senast ändrad av SundH | 03 april 2008 | 22:14 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Knoparn 6 Postad 4 April , 2008 När jag var mindre så åkte vi ståendes på en hemmagjord bräda bakom en Askeladd 14 med en 25:a Johnsson... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser