asd 0 Postad 19 April , 2021 någon som vei var man får tag i en antenn till en lawrance 3300c (plotter) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 4 831 Postad 19 April , 2021 Tradera, Blocket eller Ebay... om nu importören inte har några i lager. är det en aktiv antenn eller en passiv, passiva GPS-antenner kännetecknas av att dom gar en koaxialkabel med koax.kontakt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 19 April , 2021 Plottern har ingång för NMEA 183 så troligtvis kan vilken antenn som helst med NMEA ut användas. Men kolla först i manualen. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 4 831 Postad 19 April , 2021 1 timme sedan skrev Lasse-L: Plottern har ingång för NMEA 183 så troligtvis kan vilken antenn som helst med NMEA ut användas. Men kolla först i manualen. Jag skulle komma till det, jag hade samma problem, fick tag i en annan antenn, annat fabrikat, men jag fick god hjälp här, framförallt av @Lasse-L och några till. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser