MartinA 12 Postad 16 April , 2021 Har en Garmin 7012 och tänkte uppgradera sjökortet. Men det verkar som Bluechart G2 inte finns längre, vad gör man då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lintott 1 879 Postad 16 April , 2021 Du får kolla om din plotter är kompatibel med BlueChart G3. Om den är det så får du köpa ett nytt kort. Uppgradering fungerar tyvärr inte. Jag kollade hos Garmin för min plotter. Den fungerar med G3 men kan inte hantera "large-korten" (fungerar med G2-kortet) så jag kommer att tvingas köpa flera "regular-kort" istället. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MartinA 12 Postad 17 April , 2021 18 timmar sedan skrev Lintott: Du får kolla om din plotter är kompatibel med BlueChart G3. Om den är det så får du köpa ett nytt kort. Uppgradering fungerar tyvärr inte. Jag kollade hos Garmin för min plotter. Den fungerar med G3 men kan inte hantera "large-korten" (fungerar med G2-kortet) så jag kommer att tvingas köpa flera "regular-kort" istället. Tack! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser