jonke_66 3 Postad 12 Juli , 2005 Hejsan, Jag såg en tidigare tråd angående en Exotic 28 klubb. Det verkar som om den har dött ut. Jag har ansökt om att starta en Exotic 28 klubb här på maringuiden och tänkte höra om det finns något intresse från andra ägare av denna båt. /Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Toni Postad 1 Augusti , 2005 Hej. Jag e intresserad dessutom letar jag efter en sådan om du vet nån som e tuill salu Toni Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Tony Ekholm Postad 24 Augusti , 2005 Hej Jonas, det var kul att se att det fins fler som har fått upp ögonen för den här underbara båten. Jag har en något modifierad Exotic 28 med doghouse och dubbla MD 27 dieslar. Jag ser fram emot ett medlemsskap i en eventuell klubb, här är några bilder på min båt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
481GTS 0 Postad 26 Augusti , 2005 Passerade en Exotic 28, med flybridge?! av en händelse. Kanske av intresse för er som gillar Exotic. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser