guzztav 9 Postad 21 Mars , 2021 Hej, har en massa medfarna sittbrunnsdynor, kapoker och undrar om nån kan tipsa om bra inrättningar som kan tvätta dem till bra och rimligt pris. Jag har båtplats i Waxholmstrakten och det vore fint om det fanns i krokarna norr om stan ? Hälsning Guzztav senior sailor. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 187 Postad 21 Mars , 2021 Jag tror att det kostar lika mycket att köpa nya som att lämna bort dem på tvätt. Har du testat att köra dem i tvättmaskinen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzztav 9 Postad 21 Mars , 2021 Har kört en— oklart resultat. Ska väl torka i en vecka— saknar värmeskåp—hmm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 187 Postad 21 Mars , 2021 Prova att hänga dem utomhus, luftigt. Alla har nog glömt en dyna i regnet, och de brukar torka relativt fort tycker jag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzztav 9 Postad 21 Mars , 2021 Ja.. joo..har minst 10 dynor otvättade sen typ 20 år...men tack för din positiva attityd Peter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 187 Postad 21 Mars , 2021 Om det inte blir bra kostar de bara 80 kr/st. 🙂 https://www.biltema.se/bat/batkomfort/batdynor/batdyna-kapok-2000034543 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzztav 9 Postad 21 Mars , 2021 😉ok tack Peter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser