McLasse 706 Postad 19 Mars , 2021 3 timmar sedan skrev Georg_Ohm: covidprotestdemonstanter En protestdemonstrant måste väl ändå, likt en dubbelnegation, vara att de är för det de skulle demonstrerat mot om det inte varit en protest? 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Algot_R 17 Postad 13 Juni , 2022 Eftersom det är off-topic: Jag brukar tjata på Anders E att han ska ta upp några långa ord i melodikrysset: postorderförskottsavi och municipalsamhälle. Eller supercalifragilisticexpialidotious - men det kan jag inte stava till och så blir det bara det ordet i hela krysset! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
raol 2 372 Postad 13 Juni , 2022 3 minuter sedan skrev Algot_R: Eftersom det är off-topic: Jag brukar tjata på Anders E att han ska ta upp några långa ord i melodikrysset: postorderförskottsavi och municipalsamhälle. Eller supercalifragilisticexpialidotious - men det kan jag inte stava till och så blir det bara det ordet i hela krysset! Så många rutor finns det väl inte i krysset? 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wergis 146 Postad 15 Juni , 2022 Tacka vet jag flottan...De vet hur man effektiviserar klyket... Utanför staketet: Grodman. Innanför staketet: Grodmn. Går ju mycket snabbare att prata då. // M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser