Sagitario 11 Postad 1 Mars , 2021 (redigerade) Hej, Någon som har ett hamnkapell till Uttern D55 (2003) till salu eller tips på var man köper ett nytt sådant? Mvh Tomas Redigerad 1 Mars , 2021 av Sagitario Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dsl 36 Postad 1 Mars , 2021 Jag har beställt från: https://www.henricssonsbatkapell.se/ Skall väl få det inom en månad så jag kan inte säga om jag är nöjd än men har fått en rekommendation. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sagitario 11 Postad 1 Mars , 2021 9 minuter sedan skrev Dsl: Jag har beställt från: https://www.henricssonsbatkapell.se/ Skall väl få det inom en månad så jag kan inte säga om jag är nöjd än men har fått en rekommendation. Tack för tips! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
abrakadabra 3 Postad 2 Mars , 2021 Köpte ett kapell från Henrikssons i somras. Sedan dess har jag haft det stora kapellet nerfällt i kapellgaraget 99% av tiden. Så mycket smidigare att bara dra av när man blir sugen på en kortare tur med båten samtidigt som man inte sliter på det stora. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kane 974 Postad 2 Mars , 2021 (redigerade) Samma för mig. Har bara körkapellet uppe när man är ute vid regn (och nu när den står inne på förvaring), i hamn är det bara hamnkapellet. Smidigt! Redigerad 2 Mars , 2021 av Kane Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sagitario 11 Postad 2 Mars , 2021 Precis min tanke, har mailat Henricssons om offert. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
M__G 320 Postad 2 Mars , 2021 Jag har handlat kapell av henricssons för några år sedan, några saker behövde rättas till. Inga problem alls. Hjälpsamma och tillmötesgående. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nipa03 0 Postad 6 Juli , 2021 2021-03-01 vid 16:49 skrev Dsl: Jag har beställt från: https://www.henricssonsbatkapell.se/ Skall väl få det inom en månad så jag kan inte säga om jag är nöjd än men har fått en rekommendation. Hej! Vill du berätta vad du fick ge för det och hur det passar? (Om du fått det dvs) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sagitario 11 Postad 7 Juli , 2021 Jag gav 6000kr för det och det passar perfekt! Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nipa03 0 Postad 8 Juli , 2021 Tack för svaret! Det låter intressant! Kul att det passade perfekt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dsl 36 Postad 8 Juli , 2021 2021-07-06 vid 21:01 skrev Nipa03: Hej! Vill du berätta vad du fick ge för det och hur det passar? (Om du fått det dvs) Det passade tyvärr inte min 5500dc som det var beställt till, så nu står det mellan att lämna tillbaks eller försöka anpassa. Har fått hjälp än så länge iaf. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dsl 36 Postad 12 Juli , 2021 Jag har bestämt mej för att lämna tillbaks mitt kapell, så om någon är intresserad kommer kanske Henrikssons ha ett snyggt grått kapell för omgående leverans snart Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dsl 36 Postad 12 Juli , 2021 Just nu skrev Dsl: Jag har bestämt mej för att lämna tillbaks mitt kapell, så om någon är intresserad kommer kanske Henrikssons ha ett snyggt grått D55 kapell för omgående leverans snart Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser