myhran 1 Postad 21 Februari , 2021 (redigerade) har skaffat mig en 150 yamma -99-00 årsm förgas och trodde att det skulle gå och bara koppla in kablarna ifr min 115 -91 jag har på båten men icke har en uppsättn mätare/analoga och reglage till denna extra men med kablaget kapat pgr av stulen motor ifr förra ägaren så nu måste jag tydl skaffa annat reglage/choke i tändningslåset och uppsättning kablage ifr mina digitala mätare och oljetanken och nej fick inte med mätare och sladdar till denna 150 hk och till reglaget fattades nyckeln men ska få det el ett med nyckel senare ev hitta ett själv går det o hitta kontakter och sätta på mina kapade sladdar...alt skarva om jag hittar kapade på någon marina för även yamaha går att ha sönder....tar bara längre tid Redigerad 21 Februari , 2021 av myhran Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kane 976 Postad 21 Februari , 2021 Har du frågor om detta eller skriver du bara av dig? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lintott 1 978 Postad 21 Februari , 2021 3 timmar sedan skrev myhran: - - - och nej fick inte med mätare och sladdar till denna 150 hk och till reglaget fattades nyckeln men ska få det el ett med nyckel senare ev hitta ett själv - - - Å du kollade kvitton, motornummer mm på motorn innan du köpte den så du vet att det inte är stöldgods???? 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
myhran 1 Postad 21 Februari , 2021 sitter idmärkning så kolla den och lyssnade med ägarn före så har kollat en del 27 minutes ago, Kane said: Har du frågor om detta eller skriver du bara av dig? tänkte någon kunde tipsa vart det kan ligga kablar o skräpa el vet någon marina som har sånt ligger el någon här alt var det går o hitta kontakter så man kan byta själv Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
McLasse 706 Postad 21 Februari , 2021 53 minuter sedan skrev myhran: tänkte någon kunde tipsa vart det kan ligga kablar o skräpa Kolla med Marin och fritid i Laxå. De har mycket prylar liggandes, i alla fall har de haft mycket prylar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
myhran 1 Postad 21 Februari , 2021 3 minutes ago, McLasse said: Kolla med Marin och fritid i Laxå. De har mycket prylar liggandes, i alla fall har de haft mycket prylar. var min första tanke så gjort det men lite dålig återkoppling där men ska nog pröva igen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser