Offgrid 0 Postad 2 Februari , 2021 Hej forumet, jag är på jakt efter en flottör till min solex 44phn, är det månne så att ngn har ett par för avyttring? Mvh O G Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rollen 552 Postad 20 Februari , 2021 Behöver du fortfarande flottör? Jag hittade ett par i mina gömmor. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Offgrid 0 Postad 20 Februari , 2021 Fantastiskt! Absolut i behov av flottör, var finns du och del och vad vill du ha för prylarna? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rollen 552 Postad 20 Februari , 2021 Jag bor i Stockholm. En hundring. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Offgrid 0 Postad 20 Februari , 2021 Jag finns också i Stockholm. Kan hämta närsom, du kan nå mig på mail. martintornros51@gmail.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rollen 552 Postad 21 Februari , 2021 Har du axeln till flottören? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Offgrid 0 Postad 21 Februari , 2021 Japp, har axel. Bara plasten som gått i bitar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser