Gå till innehåll
fredag 17 januari 2025

mforce

Medlemmar
  • Innehålls Antal

    5
  • Gick med

  • Besökte senast

Anseende bland gemenskapen

0 Neutral

Om mforce

  • Placering
    Kadett
  1. ska bägge spridarna arbeta samtidigt eller ena bara vid högre belastning?
  2. vad jag vet sitter det bara en på EFI motorn
  3. har kollat tanken samt flöde från pump, ser bra ut, skulle behöva mäta bränsletrycket!! är det inte så att soppapumpen lägger av helt eller brukar de ge mindre innan de stannar för gott? kan det inte va tändproblem?
  4. någon som vet var signalen till varvräknaren tas
  5. Har en 5,0 efi som jävlas, problemet kommer vid ca 3100 rpm och där över då den börjar med magerrycka och därefter misständer den, tror den går snålt, har bytt vattenavskiljande bränslefiltret det hjälpte inte, ska kika ner i tanken o kolla, när den börjar bråka så stiger varvräknaren fast motorvarvet sjunker något och det får jag inte ihop riktigt, brukar tändspolen gå sönder på dessa motorer?? eller är det stopp i bränsleledningen månn tro
×
×
  • Skapa nytt...