Wow, Kalman du borde göra mig sällskap här uppe bland molnen. Det är fantastiskt, man ser saker och ting ur ett helt annat perspektiv, man ser liksom längre än ytterdörren.
Vidare har Du rätt. Jag blir inte ingenjör i förbränningsteknik på Konstfack.
Men jag ser det dock som en del av min uppgift, att som blivande industridesigner att skapa visioner och inspirera. Det är just det som mitt projekt handlar om, att inspirera.
Båtbranschen är ju som bekant något konservativ, det är ditt inlägg ett bländande bevis på!
Det är min förhoppning att ett projekt som detta kommer som en frisk fläkt i branschen och visar på vad som skulle kunna vara möjligt inom en 10 års period, men då krävs också en efterfrågan.
Jag kommer tillsammans med sakkunniga i förbränningsteknik (i det här fallet KTH) skapa en gestaltning (design) som jobbar tillsammans med och uttrycker en otroligt funktionell insida.
Slutligen vill jag säga tack Kalman! - För att du stödjer min utbildning ekonomiskt och min ansträngning för en hållbar utveckling.
Jag vill också understryka att övriga kommentarer och svar på mina frågor verkligen är till hjälp då jag vill veta användarens behov och krav på en ny utombordsmotor.
Fortsätt gärna svara, tack!
/Johan H