Gå till innehåll
måndag 23 december 2024

lyran

Medlemmar
  • Innehålls Antal

    209
  • Gick med

  • Besökte senast

Anseende bland gemenskapen

0 Neutral

Om lyran

  • Placering
    Kommendörkapten

Senaste Profilbesöken

Blocket med senaste besökare är inaktiverat och visas inte för andra besökare.

  1. Jag skulle ge mig på bränslesystemet för att se att den får den soppan den behöver. Ny slang i en jeepdunk, typ...
  2. Det är betydligt lättare att manövrera med drev. Halva bränsleförbrukningen oxå...
  3. Golden teak sealer är oslagbar för det du vill uppnå!
  4. Wastegate finns på turbon för att se till att turbotrycket inte är för högt eller lågt...
  5. Har en princess V40 med power il, blyad lina och 15kg Bruce. Funkar kanon
  6. Den tog i lite i en träskiva på slutet men det var inte mycket... Eftersom den var baktung låg alltid en liten del av skäddan i plurret, tyckte aldrig d va nåt bekymmer dock! Det var väldigt skönt å ha lite pulver när vi var några stycken i båten...
  7. Minns inte, men den var stor och båten var baktung.
  8. Hade en sådan med 140 hk, bra drag. Gjorde nästan 40 knop och drog mängder med soppa
  9. Ok, för kännedom så reduceras effekten om de gått varma...
  10. Har maskinerna någon gång gått lite för varma varnar de för hög temp i laddluften med reducerad effekt som följd...
  11. Jag har samma bekymmer på några ställen under kapellet... Slipade och använde Golden Teak Sealer förra året. Gjorde samma sak på badbryggan utan besvär... Kan det vara värmen under kapellet? Tips för att få bukt med problemet? //Lyran
×
×
  • Skapa nytt...