-
Innehålls Antal
119 -
Gick med
-
Besökte senast
Anseende bland gemenskapen
0 NeutralOm Dusty
-
Placering
Örlogskapten
Senaste Profilbesöken
Blocket med senaste besökare är inaktiverat och visas inte för andra besökare.
-
Jo, du har rätt, du lär få igen det med råge när du säljer båten!
-
Du har ju redan CE-märkt din båt, så du vet ju allt om det! Minns jag rätt så använde du CEPROOF? ca 30 lakan rätt ner i sjön?
-
Ärgade kontakter på givaren!
-
Den verkar vara oerhört fin, inkl trailer mm. Så jag skulle tro närmare 300000:-
-
http://www.maringuiden.se/forum/;thread=13685
-
Vem bryr sig, det finns bensin överallt!
-
Hej, är det någon som har erfaenhat av en Yamaha vattenjetbåt eller liknande?
-
Hör med dom här, de fixar alla papper transport CE-märkning. www.yachtbrokersweden.com
-
Båt mäklararvode moms tull frakt dit du bor. Inget mer tillkommer, men det behövs ju inte för det blir ju dyrt ändå!
-
Någon som vill dela med sig av erfarenheter på en SEADOO GTX 2002?
-
Jag, utan erfarenhet av så gamla båtar, så är det ingen prisskillnad, skicket avgör!
-
Hej, man kan nog inte häva ett köp när det gäller CE-märkning, det är ju importören som är CE-märkskyldig, kanske inte det var han som du köpte av som importerade den? Lättast är nog att CE-märka den själv, sök på maringuiden eller google! Jag har hört att det kostar ca 15000:- lite eget arbete. Sen har du en båt som är värd kosing!
-
Jag har hört att man kan CE-märka i efterhand, kostnad ca 15 000:- (beroende på storlek på båten) lite eget jobb!
-
Såldes den AS IS så är det ju bara så att du skulle kontrollerat allt detta innan du köpte den! Allt beror på vad som står på kontraktet! Ska man köpa båt overthere och man inte vill få otrevliga överaskningar så är enda sättet att åka dit i samband med semestern eller något annat för att verifiera skicket på båten!