Gå till innehåll
måndag 03 februari 2025

Peps

Medlemmar
  • Innehålls Antal

    6
  • Gick med

  • Besökte senast

    Aldrig

Anseende bland gemenskapen

0 Neutral

Om Peps

  • Placering
    Kadett
  1. Bra Bosse! CE-märkning är ingenting annat än EU Byråkrati på högsta nivå, och det är dessutom VI som betalar för skiten med våra skattepengar. ....det är ju jävligt konstigt att båtar importerade efter-98 måste CE-märkas....rimligtvis borde väl dom FÖRE -98 vara sämre än dom efter...eller? EU - Nej Tack!
  2. Jag har ett par fräscha limpor kompletta med knän till en Mercruiser 5,7L. 2-3år gamla, gått i sötvatten. Hör av er om ni är intresserade. thomas.persson@koping.net /Thomas
  3. De e tur vi har gått med i EU .....så vi får lägga våra surt förvärvade skatteslantar på sånt här totalt meningslöst byråkratiskt drävvel!!! :mad:
  4. I Hansen Racings marinkatalog finns det en hel del motorguider......annars kan du ju prova att slå en signal tilll dom.....dom har koll på det mesta. /Peps
  5. Har funderingar på att byta mitt alfa drev till ett VP 290DP. Är det någon som vet vilket drev/sköld som har största Hålet i skrovet? Måste men plasta? Finns det övergångar?Nån som har gjord detta förrut? /Peps
  6. Är det nån som har bra koll på vad det är för skillnad på tex en Mercruiser 260 och en vanlig cheva V8? Jag vet att det brukar sitta andra kammar på marinmotorerna. Är det annat som skiljer åxå......och vilka effekter kan det få att använda bildelar. Jag tycker man får olika svar beroende på vem man frågar????? /Peps
×
×
  • Skapa nytt...