searaysundancer 0 Postad 22 Juni , 2005 Är det någon som vet vilket sjökortsprogram som läser img filer? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
percy78 0 Postad 23 Juni , 2005 Img filer är så vitt jag vet alltid Image filer alltså tex. ett helt program och inte bara ett sjökort. Prova att installera deamon tools och sen mounta upp img filen med det eller bränn det direkt till en skiva med tex. Nero burning rom eller alcoholik 120&. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
searaysundancer 0 Postad 27 Juni , 2005 Hej har inte provat detta ännu men det konstiga är att sjökorten i img format har ett sjökortsnummer som motsvarar bsb korten men de är lite större så min tanke var att de eventuellt innehåller mer information. Ska prova att läsa in dom som du skrev. När jag gjort så tidigare så har det varit en stor fil innehållande många filer men det har kanske ingen betydelse? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
chucken 0 Postad 27 Juni , 2005 Garmin anväder sig av .img på sina kart filer. Det kan kanske vara sådana som du hittat... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser