Gäst Sören Postad 22 Juni , 2005 Spännande! [LINK]http://www.fendern.se/segla/index.php?showtopic=2431&st=0entry16902[/LINK] Karlarna (och tjejerna?) bakom Vi Båtägare ligger bakom tidningen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst xander Postad 22 Juni , 2005 [bLÅ]Klicka här [/bLÅ]funkar inte. Mvh Xander. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Sören Postad 22 Juni , 2005 Nu då? [LINK]www.fendern.se/segla/index.php?showtopic=2431&st=0entry16902[/LINK] Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst xander Postad 22 Juni , 2005 Lust? Jag skulle vilja ha en större bild på och båten. då det är svårt att se när man är över 30. Mvh Xander. :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mabe542 1 Postad 22 Juni , 2005 Ja med tanke på tidningens namn och tjejen på bilden tycker jag det ser ut som en billig porrblaska.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
searaysundancer 0 Postad 22 Juni , 2005 Ja ser fram emot denna tidning, ser ut att vara en del att drömma sig bort med. Reklam bilden är nog inte mycket att hänga uppsig på, även du mabe542 har ju en bild med en kvinna i bikini för att visa vem du är. I övrigt väntar jag med kommentar till jag läst första numret! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Undrande Postad 27 Juni , 2005 Hur kommer det sig att länkarna till fendern.se inte fungerar? Är det censur från Bryggsnack sida kanske? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Undrande Postad 27 Juni , 2005 Nu funkar det! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gatenhielm 0 Postad 7 Juli , 2005 Ja smaken är som baken....den är delad, ja de vill ja löva du mena la röva... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kim_Possible 0 Postad 11 Juli , 2005 Vilken totalt intetsägande tidning :-( jag nappar på det mesta i tidningsväg, men jag vill ju ha något att läsa och att vila ögonen på. I den tidningen var det bara en massa båthus :-/ och konstiga kläder som såg värre ut än J P Gaultiers värstga kreationer :roll: Iden var nog bra men resultatet kunde ha varit mycket bättre !-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser