alexbriss 0 Postad 22 Juni , 2005 Hej, jag ska byta upp mig lite tills nästa sommar och undrar om någon kan berätta lite om Bella 450 TL hur den går i sjön och andra positiva/negativa saker jag tycker det verkar som om det skulle vara en bra båt för mig... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alexbriss 0 Postad 23 Juni , 2005 Är den så ovanlig att ingen vet nått om den??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Papabear 0 Postad 23 Juni , 2005 Själv är jag en lycklig ägare av en Bella 450fr årsm 92. Det är en perfect fiske och bad båt. Går mycket bra i vattnet. Och sist men inte minst så är den mycket mera soppa snål än min andra båt som var en Ryds hajen årsm 78. Fast det är samma motor. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Emil Postad 4 Juli , 2005 Jag har en Bella 451 TL -91 (lite sjysstare inredning än 450 tl) som jag är jättenöjd med. Positivt: Snygg och välgjord inredning Smidig att hantera Mycket rolig att köra Känns som en betydligt större båt med riktig inredning och kapell Billig att äga Mer skyddad och bekvämare än öppna båtar Negativt: Går blött och stötigt när vågorna blir större (ganska platt botten) Dålig sikt med uppfällt kapell Lanternan på fördäcket har skakat sönder Skyddslisten runt båten är felaktigt nitad på mitt ex vilket gör att den delvis kränger av ibland. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jbrissman 0 Postad 4 September , 2005 Ingen som har en sådan att sälja? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser