Brofjord36 0 Postad 28 Maj , 2019 Hallå, Har en gamal Garmin 2010C GPS i min båt som kom med vid köpet. Är nu på jakt efter sjökort till denna för västkusten, fick enbart med stockholms området mälaren m.m. Det ska alltså vara Bluechart G2, Den gamla modellen med sticka som man tydligen inte kan köpa längre. Någon som vet något sätt med addapter eller liknande för att kunna använda nyare micro sim kort i denna modell? Eller finns det någon som har en gammal sticka liggandes som dom vill bli av med? MVH Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
patrik15 2 Postad 9 Juli , 2019 Hej jag har ett för västkusten och behöver ett för östkusten / Mälaren om det är ett sådant som ser ut som ett USB sticka patrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brofjord36 0 Postad 11 Juli , 2019 Hallå, Har stockholm mälaren om det funkar kan du vi ju byta? Kan nås på 0738194646 mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
patrik15 2 Postad 11 Juli , 2019 Hej har bytt med en annan som behövde ett kort från västkusten . Med vänlig hälsning, pattik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LGW 0 Postad 25 Februari , 2020 Hej, jag behöver ett kort till min gamla Garmin 2010c, har Vänern där jag bor men behöver ostkusten kort EU468S, Södertälje -Trelleborg. Jag ska tillfälligt ta över båten till det området. Är mycket nöjd med den enkla och tydliga 2010 så jag vill inte köpa en ny plotter. Finns det någon som vill sälja ett kort? // Lars Wedin 0706-592555 Lars.wedin@bahnhof.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser