Henke1 0 Postad 25 Mars , 2019 Tjena helt ny här och undrar om någon kan säga vad jag har för båt? Förra ägaren envisas med att det är en adec, men kollar man på de så är det ju nästan bara snipor? Min har trimaranskrov bak och enkel köl framtill. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 25 Mars , 2019 Hej och välkommen! Tittar man på färgen är jag beredd att hålla med föregående ägare. På glada 70talet tillverkades det många båtar i lador och garage, många av dom i ett fåtal ex, ibland av "överblivet" material från varvet där byggaren var anställd. Så det är inte otroligt att din båt har något slags samband med Adec. 😉 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henke1 0 Postad 26 Mars , 2019 Ja han säger att det är en prototyp som de byggde. Men googlar jag så hittar jag ingen liknande båt på hela internet! Adec 520 skall den heta enligt förra ägaren, Grymt nöjd med den, då den är otroligt stabil i sjön. Men lika stötig som en amerikansk båt😁 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Badpojken89 0 Postad 24 Februari , 2020 Hej! Fan va kul, jag o bror min har en likadan men i sämre skick än din tror jag. Såldes en likadan på blocket förra våren å den hette adec 520 gt. Så tror det är adec. Men som du säger grymt stabil! Har massa frågor till dig då du säkert har ordning o reda på din vackra dam 🙂 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henke1 0 Postad 24 Februari , 2020 21 minuter sedan skrev Badpojken89: Hej! Fan va kul, jag o bror min har en likadan men i sämre skick än din tror jag. Såldes en likadan på blocket förra våren å den hette adec 520 gt. Så tror det är adec. Men som du säger grymt stabil! Har massa frågor till dig då du säkert har ordning o reda på din vackra dam 🙂 Jag sålde henne för ca 1 månad sedan, men kan kanske svara på frågor ändå! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Badpojken89 0 Postad 27 Februari , 2020 Haha, under tiden du hade den, hade du nåt peoblem vid fullt gaspådrag att den hoppar väldigt mycket? Den vill inte hålla planingen stabil.. hade du någon 80km/h trailer till det skeovet? Isf vilken? 🙂 har du koll på vad båten vägde? tack på förhand 🙂 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser