ChristerN 2 501 Postad 3 September , 2018 Någon mer än jag som får texten "Inget att visa" när de öppnar forumsdelen med nya inlägg? Som det nu är måste jag öppna forumsdel för forumsdel för att se vilka nya inlägg som kommit. Eller är det bara SBS? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 kawa 26 Postad 3 September , 2018 Samma problem för mig . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 stavhammar 313 Postad 3 September , 2018 1 timme sedan skrev ChristerN: Någon mer än jag som får texten "Inget att visa" när de öppnar forumsdelen med nya inlägg? Som det nu är måste jag öppna forumsdel för forumsdel för att se vilka nya inlägg som kommit. Eller är det bara SBS? 11 minuter sedan skrev kawa: Samma problem för mig . Håller på att bygga om sökindex vilket är grunden till även senaste så det bör fungera snart igen. //stavhammar 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 ChristerN 2 501 Postad 3 September , 2018 Funkar nu (för mig iaf) 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Någon mer än jag som får texten "Inget att visa" när de öppnar forumsdelen med nya inlägg?
Som det nu är måste jag öppna forumsdel för forumsdel för att se vilka nya inlägg som kommit.
Eller är det bara SBS?
Dela detta inlägg
Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser