Oboy 0 Postad 8 Oktober , 2016 Har hafft problem att kylar strålen slutat när jag kört lite fortare. Plus att vattnet som kommit ut varit bra varmt. Såg nu när jag tog upp den att det kommer ut vatten nere vid hjul huset med . Vad kan det vara för fel ? Tack för hjälpen =/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ziggemannen 121 Postad 8 Oktober , 2016 Dålig impeller eller trasig termostat. Byt bägge säger jag. Kostar inte många kronor. hjulhus på utombordare har jag inte hört talas om, så du måste nog förtydliga. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mange249 491 Postad 9 Oktober , 2016 Börja med impellern... Strålen där nere är väl för att evakuera ev vatten utanför pumpen? Det kan isf peka på att pumpen läcker och är i behov ev en ny kopp eller packning. Kolla även oljan i växelhuset. Är den dålig kan det vara dags att byta packboxen under pumpen. Det var nyligen en här på forumet som hade det problemet på en liknande Honda med läckage av olja/vatten som följd. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser