Gå till innehåll
lördag 30 november 2024
Nettan

bra flytväst för små barn

Rekommendera Poster

Har en flicka på 2 1/2 år som har vuxit ur sin flytväst. Tyckte att den hon hade i fjol var klumpig , hon var ganska iriterad över den. Nu är hon 1 år äldre, kommer att röra sig mycket mer både i båten och på land och bryggor runtomkring ,mycket tillsammans med sina äldre bröder. Hon har dessutom lagt blöjan. Nu undrar jag om någon kan tipsa mig om en bra, säker flytväst som ändå är smidig att röra sig i och skön för henne att bära. Hon är liten och smal väger bara knappt 12 kg. Tacksam för råd och erfarenheter. :roll:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi har Baltic räddningsvästar till våra söner, 5 och 8 år och dom tycker att det går bra.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej Baltic tycker jag är dom bästa. Den är provad förra helgen då lillen 3åringen ramla i vattnet den fungerade. Han är van förra sommaren var han i 8gånger så vi har två flytvästar med till båda barnen efter som dom rasar i ofta. //Ante

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Life

Hej, Flytväst är ungarnas bästa kompis :-) När våra barn var små så var det bara Helly Hansen som gällde. Detta eftersom deras flytelement var uppdelade i mindre delar så att rörligheten ökade. De var inte lika klumpiga som andra märken.Och de fungerade utmärkt i vattnet. De testades ofrivillgt flera gånger.... Nu är det 7-8 år sedan så det har kanske ändrat sig men då var HH klart bäst på barnflytvästar.(i alla fall i mitt tycke) Mvh Life

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...