affarsmannen 0 Postad 8 Februari , 2016 http://www.maringuiden.se/forum/topic/80639-vad-%C3%A4r-detta-f%C3%B6r-b%C3%A5t/#entry571572 någon som kan hjälpa mig? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fahlqvist 1 Postad 18 Februari , 2016 Under tiden vi hade barnen med så hade vi en Bayliner 2858 som vi importerade från USA , En 30 fotare med fly och jag måste säga att en så pass stor och rymlig båt för väldigt rimliga pengar. Tycker att denna båten har ett oförtjänt dåligt rykte pga dåliga skrov på 80-talet .Vi hade en bensinare , men med din budget kan du säkert få en nyare mod ""288"" med diesel. Lycka till i båtletandet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Uffeutter 1 Postad 18 Februari , 2016 Under tiden vi hade barnen med så hade vi en Bayliner 2858 som vi importerade från USA , En 30 fotare med fly och jag måste säga att en så pass stor och rymlig båt för väldigt rimliga pengar. Tycker att denna båten har ett oförtjänt dåligt rykte pga dåliga skrov på 80-talet .Vi hade en bensinare , men med din budget kan du säkert få en nyare mod ""288"" med diesel. Lycka till i båtletandet Tack för bra svar, jo man får ju onekligen mycket båt för pengarna i en bayliner Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser