jan_af_lisoe 186 Postad 25 November , 2015 Fina båtkuddar, eller hur :) 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 136 Postad 25 November , 2015 (redigerade) Fina båtkuddar, eller hur :) kompakudde.jpg Jättefina Något att navigera och rikta kompassen efter Gjort dem själv? Redigerad 25 November , 2015 av Kenneth_SSSSS Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jan_af_lisoe 186 Postad 25 November , 2015 Fina båtkuddar, eller hur :) kompakudde.jpg Jättefina Något att navigera och rikta kompassen efter Gjort dem själv? Inte mina, tyvärr. Men vore bra att ha den dagen GPS navigator pajar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tompelompe 74 Postad 25 November , 2015 Nu är det i och för sig inte jag som bestämmer kuddarna i båten men min fru säger att nautiskt motiv i båt är kaka på kaka. 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 186 Postad 25 November , 2015 Nu är det i och för sig inte jag som bestämmer kuddarna i båten men min fru säger att nautiskt motiv i båt är kaka på kaka. Jag köpte sådana här kuddar på IKEA för ett par år sedan, men de verkar ha utgått (hette Lisel). Ungarna gillar dem jättemycket. Skulle frugan godkänt dem..? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 718 Postad 25 November , 2015 Fina båtkuddar, eller hur :) kompakudde.jpg Går kompassen deviera? I så fall den perfekta julklappen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 718 Postad 25 November , 2015 Nu är det i och för sig inte jag som bestämmer kuddarna i båten men min fru säger att nautiskt motiv i båt är kaka på kaka. Jag köpte sådana här kuddar på IKEA för ett par år sedan, men de verkar ha utgått (hette Lisel). Ungarna gillar dem jättemycket. Skulle frugan godkänt dem..? z15638002Q,IKEA---LISEL-poduszka-w-ksztalcie-boi--29-99-zl-.jpg Verkar tyvärr inte finnas kvar på Ikea i Sverige. Annars hade jag definitivt köpt till barnbarnen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Funkis 143 Postad 26 November , 2015 Hehe… jag köpte kuddar med något tryck på. Med Lat och Long. Kollade upp läget. Mitt uppe på land… hehe! Men frugan tyckte det var snygga. Ska använda det där med kaka på kaka, bra där! 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marrexxx 66 Postad 27 November , 2015 Jag och dottern gjorde egna kuddar med båtnann o positions angivelse till våt brygga Av bara farten blev det sedan fler profilprodujter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marrexxx 66 Postad 27 November , 2015 Här är våra kuddar med Namn och position.Vi gjorde sjösäck, muggar och livboj också. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser