Barmeister 4 Postad 22 Juli , 2015 Denna del sitter mellan bränslepumpen och bränslefilter: vad är det för något!? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
undrande 60 Postad 22 Juli , 2015 Givare till en flödesmätare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Barmeister 4 Postad 22 Juli , 2015 Ser väldans gammal ut... Frågade en annan som gissade på ett bränslefilter... Vågar dock inte ta bort den! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rollen 545 Postad 22 Juli , 2015 Eftersom det sitter en kabel på mojängen, måste det vara en givare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
invader 1 Postad 22 Juli , 2015 Bränsletrycksregulator? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gelis 679 Postad 22 Juli , 2015 (redigerade) När inget filter eller trycksensor, det är en flödesgivare, kopplas till bla vissa Navman ekolod som har bränsledelen i programvaran. Bara o ta bort om man inte vill använda den. Finns dock ett värde på beg. marknaden då dessa givare inte finns att få tag på längre. så släng den inte, klipp inte heller av kabeln. Redigerad 22 Juli , 2015 av Gelis Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
undrande 60 Postad 24 Juli , 2015 Ser ut att kunna vara en givare från Faria, vågar dock inte säga säkert. Min gick nyligen sönder för andra gången. De drog tillbaka produkten under en tid (kvalitetsproblem?). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
undrande 60 Postad 24 Juli , 2015 (redigerade) http://www.bdoutdoors.com/forums/attachments/img_8836-jpg.589872/ Redigerad 24 Juli , 2015 av undrande Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nimojanne51 0 Postad 24 Juli , 2015 Hej Är denna till salu i så fall är jag intresserad TILL ETT RIMLIG PRIS. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Barmeister 4 Postad 11 Augusti , 2015 Hej Är denna till salu i så fall är jag intresserad TILL ETT RIMLIG PRIS. Hej Inte omöjligt, frågan är bara vad som är ETT RIMLIGT PRIS? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser