JerryT 0 Postad 30 Maj , 2015 Hej, jag har precis införskaffat mig en Mariner 20 hk -90. Den är inte förbered för reglagestyrning, men jag vill köra med reglage ändå. Jag har standardkablarna C2 33C och teleflex. Är det nån som har en liknande modell och vet hur det är kopplat? Någon som eventuellt har en bra bild så man ser? Tacksam för alla svar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sivertsivert 0 Postad 31 Maj , 2015 På min mercury så kopplar man in vajrarna på höger sida direkt på spjäll och växelväljare, så växel väljare och rokult är bortplockat.. Om det kan hjälpa något? Har dock en 30hk 94a Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JerryT 0 Postad 31 Maj , 2015 Okej, tack för infon! vad är det för några kablar du har? Kan du möjligtvis skicka någon bild på det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sivertsivert 0 Postad 31 Maj , 2015 Skall nog inte till båten förens till helgen tyvärr. Men vajern på motor sidan har två svarta gängade klumpar som är lite större på ena sidan och går att stoppa en skåra med ett vridbart lock, som sitter inne i motorrummet eller vad vi skall kalla det? Mariner å murecry är ju rätt så lika.. Frågan är om årsmodell och storlek stämmer överens? Men som sagt så var mina vajrar från rokult och växelväljare bortkopplade redan så var lätt att lista ut Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JerryT 0 Postad 31 Maj , 2015 Okej, tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser