firefish 245 Postad 11 Maj , 2015 Är det någon som vet dimensionerna på o-ringarna på avtappnings- och påfyllningspluggarna samt oljestickan på ett 280-drev (DP om det har någon betydelse)? Visst skulle jag kunna köpa original men det sparar mig en massa tid att bara handla runt hörnet på Rotera. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 11 Maj , 2015 Är väl bara att ta med en av dom gamla som prov! Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
firefish 245 Postad 12 Maj , 2015 Jo men då måste jag tömma ut fina oljan som varvet hällt i. Ett byte av o-ringar kan jag göra utan att drälla för mycket, dock inte låta det stå utan den tid det tar att åka till affären. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KaptenEvin 2 Postad 12 Maj , 2015 (redigerade) 20:- spänn för en sats till drevet är inget att klaga på, så ber du dom skicka det i ett brev. Vad kan det kosta 20:- spänn till? Då är det dyrare att starta bilen. länkar härifrån under dagens datum: 2015-05-12 Redigerad 12 Maj , 2015 av KaptenEvin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser