iceman356 1 Postad 11 Januari , 2015 Hej. Någon som har tips på duktiga tapetserare / sadelmakare helst runt Stockholm ? Skulle även kunna tänka mig att åka ca 20 mil om så krävs. Skall klä om dynorna i sittbrunnen på en Formula 34 och det är ett rätt stort arbete men jag vill inte ha något halvdant utan det ska vara snyggt och bra arbete. Mycket tacksam för tips ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iceman356 1 Postad 13 Januari , 2015 Finns det ingen som har några tips ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CaptainKongo 78 Postad 14 Januari , 2015 Jag lämnade in våra dynor i ruffen för omklädnad här: http://www.stockholmsmattlangett.se/ Helt ok priser och jag är mkt nöjd med resultatet. Jag beställde helt nya sittbrunnsdynor här (Göteborg): www.stmp.se Mkt nöjd med resultatet här också. Lycka till! 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
facil26 3 Postad 15 Januari , 2015 Jag lät en klädselmakare itraneberg V sthlm tillverka alla dynor m mått från dom gamla jag o hustrun valde textil o skumplst arbetet blev ganska kostsmt men till full elåtenhet jätteint jobb + att hn fiade destruktion av do gamla. Så du kan rådftåga honom ang prisläge mvh. Facil Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dbmab 0 Postad 17 Januari , 2015 Kan rekommendera Mea tapetserare i Hammarby sjöstad, mkt bra jobb till bra priser Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iceman356 1 Postad 20 Januari , 2015 Någon som har någon erfarenhet av Mogei inredning i Danderyd ? www.mogei.se Fick in en offert av dem i dag och det ser ju väldigt seriöst och bra ut på hemsidan men skulle helst vilja ha några referenser av några som har anlitat dem innan man slänger ut 30 tusen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iceman356 1 Postad 28 Januari , 2015 (redigerade) Någon som har erfarenhet av skärgårdsdynan i Åkersberga ? www.skargardsdynan.se Redigerad 28 Januari , 2015 av iceman356 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iceman356 1 Postad 30 Januari , 2015 Någon som har erfarenhet av Flatmo inredning ?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Max85 0 Postad 26 Mars , 2015 Flatmo hämtade mina dynor (i Danderyd) i lördags, jag vet resultatet om ett par veckor. De hämtar och lämnar gratis! Jag är mkt nöjd med deras bemötande i alla fall och de har 38 år i branschen så jag har höga förväntningar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Max85 0 Postad 26 Maj , 2015 Har nu fått dynorna och är mkt nöjd. De är välgjorda och fina. De kom lite senare än utlovat men det hade jag räknat med:) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser