jojosurf 4 Postad 29 Juli , 2014 Hej alla båtvänner! Jag skulle behöva hjälp här med hur man gör grov halkskydd på rufftaket på sidorna. (se bild) Jag har tyvärr råkat slipat bort grova halkskyddet som fanns där förut för jag tänkte ha Isiteek teak matta där på sidorna men det blev liksom ”för mycket av det goda” Vill ha dit halkskydd igen. Jag har googlat lite runt men hittade bara att man kan göra halkskydd som är väldigt ”fin kornigt” men det vill jag inte ha utan vill ha ungefär lika grovt som på bilden med handen. Tacksam för all hjälp jag kan få! :-) Mvh /Joel som håller på att renoverar båten i över 40 graders hettan i båttältet… :-/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ElHokko 4 Postad 29 Juli , 2014 Jag har treadmaster på däcket, väldigt bra tycker jag. http://seasea.se/Article.aspx?ArticleNo=10022 Lite dåligt utbud i Sverige, men från England går det att beställa en mängd olika färger och utföranden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jojosurf 4 Postad 9 Augusti , 2014 Tusen tack EIHokko! :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 186 Postad 9 Augusti , 2014 Jag slipade bort och målade med halkskyddsfärg, matt 2K med iblandad sand. Funkar klockrent, bättre än halkskyddet på bilden och det är lättare + billigare än Treadmaster och liknande. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser