Storis 0 Postad 13 Oktober , 2013 Min Teleflexstyrning har gått sönder (Vajerbrott) Men det står inte va det är för modell.. Nån som vet vilken jag ska köpa så det passar..? Röda Höljet är ca. 240 cm , Vajerna är ca 295 cm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Storis 0 Postad 13 Oktober , 2013 Vajer ska det naturligtvis stå..! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 13 Oktober , 2013 Varför inte titta på en hydralstyrning i stället? Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jtr12 2 Postad 15 Oktober , 2013 Morrn! Jag har för mig att längden skall stå instansat i slutet på vajern,typ före dragstången kommer ut ur höljet. Bytte min också,plockade ur den och tog med hela härligheten till (OBS ingen reklam) min båtbutik Hjertmans och mätte direkt. Funka klockrent och proffsig hjälp,passade på samtidigt att byta till ny styrväxel NFB- No feed back..... Funkar klockrent för mig och min båt,och lagom pris anser jag. Hoppas detta kanske hjälper lite. /Jtr12. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser