_fredrik_ 0 Postad 18 Juni , 2013 Hej, Är på jakt efter ett grabbräcke, mått CC60, som ska sitta tv om insrumentpanelen. Jag är osäker på var jag kan hitta ett som passar. Ytan där räcket ska sitta är inte plan utan något konvex. Jag bifogar en bild från båtens beställningsbroschyr (nr 7 på bilden), däremot saknas återförsäljare av dessa vad jag vet då Maxum är nedlagt. Har någon tips på var jag kan finna ett passande räcke? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 234 Postad 18 Juni , 2013 Kan du tillverka ett i teak..? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_fredrik_ 0 Postad 19 Juni , 2013 Nej, tyvärr är det nog inget jag ger mig på. Sedan passar det inte med övriga delen av båten, rostfritt passar bättre. Har hittat detta på Marinaman men vet inte om ytan är för konvex för att montera det på: http://www.marinaman.se/grabbrackehandtag-i-rostfritt-p-4503.aspx Kanske det finns någon anslutning man kan använda i slutet av fästet så man får det att passa (?). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser