Gå till innehåll
fredag 13 december 2024
Gäst Anna Brolin

Någon som tänkt segla till medelhavet i sommar?

Rekommendera Poster

Gäst Anna Brolin

Jag skulle väldigt gärna vilja segla till medlehavet i sommar. Problemet är att jag inte har någon stor seglar-vana. Men jag är mycket intresserad av att lära mig och desutom ta mig ner till medlehavet. Finns det någon som har tips eller idér? MVH Anna

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej Anna! Kan du vänta ett år? Jag bor i Kapstaden och skall segla hit min Storfidra nästa är. Det bli visserligen lite längre än till Medelhavet men skall nog bli en trevlig tur ändå. Hoppas att Medelhasturen ordna sig också! Stephen

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Thomas

Hej Anna! Jag är på väg till Medelhavet i vår. Du kan nå mig på: thomasyouyou@yahoo.se Hälsningar Thomas

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Ullis

Men hallå!!! Ska inte du gasta åt mig i sommar??? Betyder det här att jag måste styra stäven längre söderut än Gotland? Lovar att fixa landternorna först!Endera är det någon här som går bakom min rygg, eller så tar jag fel på person... Hursom helst: klart du ska segla!!!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej Anna, Vi deglade till medelhavet via Europas kanaler 1986 och 1994. Det finns gott om bilder och text från dom resorna på vår hemsida. Även från resorna hem som gick via Atlanten. http://www.toan.nu MVH, Johan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...