larsan1 3 Postad 19 Maj , 2013 Halloj. Någon som har erfarenhet av biltemas handburna VHF? Är det något som funkar bra eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipperskeppare 40 Postad 19 Maj , 2013 Har aldrig testat. Misstänker att det är samma som Nexus 1000. Jag skulle nog istället satsa på en med laddbara batterier, i samma prisklass Cobra HH125. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Funkis 143 Postad 19 Maj , 2013 Jag köpte en Nexus på bryggan, just för att den INTE hade uppladdningsbara batterier... Skälet var att jag ville kunna ha VHF'n i en grab-bag utan att bekymra mig den var uppladdad eller ej? Extra batterier var ju enklare att packa med. OM det är samma som Biltema säljer tycker jag den funkar ok, bra räckvidd och tolerabel distorsion samt hyfsat enkel att sköta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
larsan1 3 Postad 20 Maj , 2013 Okej,jag tackar så mycket. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser