Gå till innehåll
lördag 30 november 2024
peter253

Ny båtklubb, Queenklubben välkommna

Rekommendera Poster

Hej alla Queen båtägare. stora som små. jag har startat en båtklubb för just denna båttyp eftersom jag tycker att det är en underbar båt även om jag inte haft den så länge själv.. jag hoppa satt många ansluter sig och att vi kan dela med oss massa bilder och annat bra att veta om dessa båtar..

Hjärtligt välkommna. Admin Peter253

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vad kul, då är vi åtminstone två st nu i denna klubb smiley

Jag hade tanken själv för ett par år sedan, men det blev aldrig av. Antagligen beroende på ren lathet blush

Hur är det tänkt att denna klubb skall fungera - Via hemsida, eller via tips mm här på forumet?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej 2st är en bra början..

hur och vad jag tänkt få ut av klubben..

Önskvärt är ju med massa trevliga bilder fins sommrar på vattnet då man åker med båten eller ligger still och bara grillar eller vad som helst.. semesterbilder med mera.. sen vore det himla kul om så mycket information som möjligt spreds om dessa båtar.. byggda vart och när för dom olika modellerna.. samt tips på all renovering.. kort och gott klubben är menat för att sprida glädje och info om dessa underbara båtar oavsett vad det är egentligen, kan vara negativa saker oxå..

klubben ligger ju här på sidan och till en början så får den stanna här.. jag är lagom kunnig på hur man bygger hemsida men det får intresset visa hur det blir... sprid gärna klubben. antingen via forum eller på nått annat bra sätt...

vänligen Peter.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja, hemsida vet jag hur man bygger - Men sedan hur stort intresset blir för att bibehålla denna... Är en annan sak.

Jag håller med dig: Vi håller oss till forumet så länge, sen får vi se vart det barkar yes

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

japp det gör vi.. men gå gärna in på Båtklubben online och ansök om medlemskap så kan jag lägga till dig i klubben..

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Äntligen! Jag vill vara med. Hur gör jag för att anmäla mig? Fattar inte vad som avses med Båtklubben online.

Bra initiativ!

Edit: nu fattade jag! Har mailat medlemsansökan.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tryckte på knappen skicka Email, så får vi se om det gick bra smiley

Bra initiativ, detta yes

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag fick ditt mail men du ska inte göra så riktigt...

följ länken och sen ska det finnas en knapp där det står bli medlem eller nått sånt..

jag tycker personligen att jag skulle kunna lägga till vem jag vill... men så är det inte jag kan bara godkänne en person som tryckt på ... bli medlem.... knappen..

http://www.maringuiden.se/klubbar/;id=470

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

För att bli medlem i klubben gör så här..

Följ länken

http://www.maringuiden.se/klubbar/;id=470

nu har ni kommit in till klubben där inne väljer ni att trycka på knappen -- bli medlem --

först när ni gjort det kan jag godkänna nya medlemmar.

man kan altså inte lägga till någon som inte tryckt bli medlem..

vänligen Peter253

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Så, nu blev det nog rätt... Jag var inte läskunnig första gången jag skulle ansöka - Jag såg inte knappen Ansök om medlemsskap...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu har även jag anmält mig på riktigt! Ser fram emot fortsättningen :-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...