zeus1 0 Postad 29 December , 2012 Hej , skulle behöva lite reservdelar till mina winschar på båten dom heter Enkes ER 40 , och sägen säger att företaget finns inte mer , var får man tag i grejor?? nån som vet . MVH en som inte vill köpa ny winsch Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hasse_O 28 Postad 30 December , 2012 Finns en firma i Sthlm som säljer Beg båtprylar. Jag tror den heter Tackel och tåg ligger där mitt i stan på Skeppsholmen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dixie32 1 Postad 30 December , 2012 Dom här var aktiva i alla fall 2011. For your Enkes Winch parts you can reach Winch Service Nederland at enkesservice@hetnet.nl or by phone at 0031 6 482 62 936. Also, don't forget to check out sites like ebay, where you can frequently find inexpensive used Enkes winches, which are great for parts:http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=enkes+winch Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zeus1 0 Postad 2 Januari , 2013 tack för hjälpen, jag spånar på detta, god fortsättning på er. MVH Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser