Perchmike 0 Postad 27 November , 2012 Hej! Ny på sidan och båtägare sen i helgen. En liten fråga bara! Vad kommer man upp i knop ungefär med en Mercury 50 HK fyrtakt? MIcke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sigge_1 50 Postad 27 November , 2012 Hej, runt 30 knop. En god vän har en likadan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Perchmike 0 Postad 27 November , 2012 Det låter ju kanon! Var rädd att båten skulle vara så tung att motorn blev klen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 510 Postad 27 November , 2012 Min gissning är mellan 26 och 28 knop. Blir det mer får du se det som bonus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Perchmike 0 Postad 28 November , 2012 Bonus är alltid bra!:-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
springer 1 Postad 28 November , 2012 Hej! Har en sådan båt och motor själv. Den kommer att gå i typ 26 knop. Vi tycker att 50 hk är lite klent när man är fler än tre i båten. mvh/Springer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Perchmike 0 Postad 28 November , 2012 Känner ni till om mercurys 50hk 4takt -00 är deras 60 hk som är strypt? Hörde någonstans att det var så. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
springer 1 Postad 30 November , 2012 Hej! Vi har en 00 men den är inte strypt jag frågande hos en återförsäljare. Men vissa 00 är strypta enligt återförsäljaren så du måste ta med motornummret och fråga. Lycka till !!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Perchmike 0 Postad 1 December , 2012 Tack! Då ska jag kolla upp det!:-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser