Claramell 0 Postad 13 Juli , 2012 Någon som legat på Väderöarna i år och vet vad det hamnavgiften ligger på? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Claramell 0 Postad 14 Juli , 2012 Kan för er vetskap säga att det i år kostar 250:- plus el 50:- Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 14 Juli , 2012 Det var det värsta. Är det inne i lotshamnen de tar betalt eller? Har inte varit på Väderöarna sen 2005. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Capitan 288 Postad 14 Juli , 2012 Själv så föredrar jag att ligga i rännan. Kostar bara ett bidrag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 14 Juli , 2012 Jag brukar lägga mej i Hamnerö i den södra delen av Väderöarna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 14 Juli , 2012 http://thallatha.blogspot.se/2011/02/hamnero.html Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 14 Juli , 2012 Mellan Hamnerö och Ärholmen hittade jag en mina. http://lasselundell.se/page22.html Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 14 Juli , 2012 Tre veckor före höststormen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Claramell 0 Postad 15 Juli , 2012 Det är i lotshamnen vi ligger. Men ingmar jobbar inte kvar tydligen så det är värdshuset som man får gå till och betala. De har satt lås på soprum, elskåp och toaletter. Om man ligger för dragg i viken får man betala 50:- för att nyttja toa och soprum. Det kostade 150:- här förra året så det är en saftig höjning av hamnavgiften. Känns lite ovälkommet. Den enda service som erbjuds är ju just torrdass och soprum. Inte dusch eller färskvatten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 16 Juli , 2012 Alternativa naturhamnar på Väderöarna är ju Hejen i Strömsund alldeles väster om Storön, Hamnerö/Gåsöarna i den sydöstra delen av Väderöarna och Klåvskär straxs söder därom. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser