krollof 0 Postad 4 Januari , 2005 Har nu letat efter ett ankare jag hade för länge sedan vi kallade det för sea-grip. Är det någon som vet var jag kan köpa ett sådant. ?-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 4 Januari , 2005 Sånt här? http://bzz.se/?showadd=23778&group=19 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
capetersson 0 Postad 5 Januari , 2005 Jag bytte mitt Seagrip mot en bruce-kopia för fler år sedan. Seagrip duger bra som reservankare då det är lättstuvat i hopfällt läge. Däremot totalt hopplöst om man använder det dagligen eftersom , som redan påpekats, det är svårt att utan blodvite fälla ihop. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Johan Tibblin Postad 24 Januari , 2005 Har seglat många år med sea-grip-ankare. Det ger mycket bra fäste och är dessutom mycket enkelt att fälla ut. Det är mer teknik än kraft som behövs. Man bryter något samtidigt som man drar isär. Lycka till med ankarvalet. Vet dock inte var du kan köpa detta ankare Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krollof 0 Postad 28 Januari , 2005 Tackar bossee, har nu köpt ett Sea-grip tack vare din länk. Nu är det bara att akta fingrarna och ankra. Det krävs bara lite lugn och teknik så går det bra! :-Tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerW01 0 Postad 1 Maj , 2006 Hej ! Jag har ett Sea Grip jag skall sälja. 15 kg med 2 m kätting. Pris 400:- Ring 070-6772837/Christer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser