Alexxe 1 Postad 20 Mars , 2012 Hejsan. jag är i full gång med att riva ur allt i sittbrunnen på min draco 2000ht och lackat kölsvin och slängt gamla tankar osv osv, min fråga till den upplyste är vart jag finner likadan plastmatta med nåt-imitation i teak nånstans som på bifogad bild? jag har letat några timmar på google men börjar slita mitt hår snart, jag hittar alla sorters av mattor, våtrumsplast matta (bra alt), och fibermattor och snack om konstgräs mattor osv osv, men inte en enda ledtråd till vart ja finner just den här imitationen.. ja tror det som sitter/satt i båten har hängt med från draco varvens tid för jag har sett denna variant på andra draco båtar. Någon som har en ledtråd till vart ja finner något liknande eller likadant? Mvh//Alex Senast ändrad av Alexxe | 20 mars 2012 | 11:59 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Alexxe 1 Postad 20 Mars , 2012 Jag försöker att lägga upp bilen igen, verka inte bli inbäddad i mitt första inlägg. *edit* nu vet ja inte vad jag gör fel, jag lägger till bilden i browser fönstret för att bifoga bild från min disk men den följer inte med inlägget? Senast ändrad av Alexxe | 20 mars 2012 | 12:06 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 20 Mars , 2012 Strunta i bilden och googla på flexiteak så hittar du vad du söker, lycka till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 20 Mars , 2012 Förmodligen är bilden för stor, du får beskära den.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Alexxe 1 Postad 20 Mars , 2012 Jo jag har kollat på dom varianterna oxå, tack för tipset. men e inte det jag var på jakt efter. visserligen ser de ut att bli bättre än vad jag tänkte mig men jag får låta plånboken styra mer än viljan denna gång hehe. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Alexxe 1 Postad 20 Mars , 2012 Då testar vi igen med mindre bild. Det här e våtrumsmatta, enda alternativ till golv jag kan komma på för tillfället, men e ju inte riktigt rätt heller. http://www.mattlandet.se/forbo-aqualon-wenge-p-1412-c-175.aspx Senast ändrad av Alexxe | 20 mars 2012 | 12:26 Senast ändrad av Alexxe | 20 mars 2012 | 12:26 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefan_L 7 Postad 20 Mars , 2012 Jag tror att det är Nautolex som durkarna är klädda med. Jag tror att det fortfarande säljs Nautolexduk i båthandeln men jag vill minnas att den är ganska dyr men hållbar (din har väl hängt med i närmare 40 år). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lods 4 Postad 20 Mars , 2012 Åtminstone SeaSea hade nautolex yacht planking i 2010 års katalog. PVC- duk som limmas på däck eller durk. Hittar den inte på deras webbsida, men det kanske finns kvar i någon butik. /Lod Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Alexxe 1 Postad 20 Mars , 2012 Jag tror att Detta nautolext är vad jag söker, hittade dock bara en återförsäljare (östersjökompaniet) i sverige som ligger i sthlm, ja ringde dit och dom säljer bara i vit modell med svarta streck (fejknåt), bad han skicka en provbit per posten så får se hur detta går. ja ska göra mer efterforskning i namnet och se vad ja kan hitta, tack för tipset. och kommer du eller någon annan på nått mer så hojta gärna till här på tråden Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Alexxe 1 Postad 20 Mars , 2012 jag testade och söka på deras hemsida men utan resultat, jag har deras katalog hemma som dasslektyr och även där gått igenom utan resultat, så där gick vi bet bägge två haha. ja ska testa ringa dom och se om dom kan va till hjälp . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Alexxe 1 Postad 20 Mars , 2012 Jag var i kontakt med en herre på seasea i björlandakile som själv hade letat efter just nautolex och kunde säga att det sista den firman hade gick de slut på förra året, och han hade kollat alla sea sea butiker i sverige ca 17st :/. aja, bara å jaga vidare . skickar med en produktbild från östersjökompaniet, i en färg som var utgången ur sortimentet. ifall det är någon som vill se hur det kan se ut. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser