skoffan 0 Postad 14 Mars , 2012 Har en four winns 170 horizon som det fattas knappar att fästa kapellet i på den öppningsbara rutan, alltså nederkanten. Någon som vet vart dessa finns att få tag på, Letat överallt utan resultat. Det är alltså den plastbit eller vad man ska kalla det? som sitter i skenan på rutan som man sedan skruvar kapellknappen i som jag behöver ha tag på. MVH Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rikard1982 0 Postad 14 Mars , 2012 Skulle också behöva ett par sådana till min Sea Ray 200 CC -89 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 14 Mars , 2012 Då kan ju du använda dig av det svar som skoffan får Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flintstone 4 Postad 14 Mars , 2012 En bild säger mer än tusen ord, heter det ju... Jag är övertygad om att det finns fler här på forumet som vet var man kan få tag i knapparna än som vet exakt hur dessa ser ut på en Four Winns... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
skoffan 0 Postad 14 Mars , 2012 Får försöka fixa bild på det ikväll =) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
skoffan 0 Postad 14 Mars , 2012 Här kommer en bild. är alltså svarta plastbiten jag är ute efter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
uvek 15 Postad 14 Mars , 2012 Searay har en lite annan variant kapellknappen sitter på ett metallbleck som man snäpper fast över metalllisten. Säljs av marina marbella searay center skanstull. Finns olika bredder så mät bredden på listen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rikard1982 0 Postad 14 Mars , 2012 Tack för tipset uvek. Och ett extra tack till westfjord26. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 14 Mars , 2012 Nöjet var på min sida, alltid kul att hjälpa till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mersey 3 Postad 14 Mars , 2012 Den variant som behövs till Sea Ray tror jag är samma som jag har på min Four Winns. Googla vindruteclips eller följ länken: http://marin.jetshop.se/vindruteclips-med-tryckknapp---p-159.aspx Finns i ett par olika mått. Mvh Henrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
skoffan 0 Postad 14 Mars , 2012 Kan ej använda vindruteklipps då listen blir ivägen, det är alltså bowkapellet som fästs i nederkant på vindrutan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser