Gäst Postad 4 Mars , 2012 Någon sa en gång att Bayliner är en av de få båtar som inte ens ska vara i sjön (och att de gjorde sig bäst på sin trailer och på garageuppfarten) och om detta påstående stämmer så kanske att denna bild understryker påståendet. Å andra sidan är detta kanske inte ens en Bayliner? OBS! Jag har inget mot Bayliner så det är inte lönt att ladda geväret... Senast ändrad av Seari | 04 mars 2012 | 23:24 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 4 Mars , 2012 Varför inte lägga en tråd som den här i Dösnack, där den hör hemma. Du har tagit eni urgammal och uttjatad bild nånstans fr det stora internäätet, du kallar det tråden för Bayliner i svår olycka och trollar i största allmänhet.Och slösar värdefull musknappslivslängd för de som använder forumet seriöst Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 4 Mars , 2012 ...men syftet är ? Senast ändrad av Jocke-SeaRay | 04 mars 2012 | 23:44 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 4 Mars , 2012 Ve och fasa; någon försöker göra sig lustig i ett forum där döden och långrandigheten gjorts till norm, av vissa Nu ska det gnällas igen och jag bryr mig jättemycket... sure! Jag tycker bilden är kul och den passar alldeles utmärkt där den ligger. Det finns massor av trådar i denna avdelning som inte heller skulle ligga där enligt ditt synsätt. Lägger du tid också på dem... nä tänkte väl det! Under avdelning Motorbåt ligger en bild på en motorbåt - kan det bli mer rätt än så? Jag vet också, precis som du, att bilden är gammal men det finns många bilder som är gamla. Lägger du ner lika mycket energi på att ifrågasätta dem? Nä, tänkte väl det! Lustigt, ändå, att du ens bryr dig tillräckligt mycket med att förmedla negativ energi kring ett inlägg som jag tycker är lite kul. Hade jag varit du så hade jag fnyst föraktfullt, hånat inlägget men inte lagt mer energi än så på det. Frågan kvarstår; är det en Bayliner... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 4 Mars , 2012 Ehhh... ska kolla upp en sak.... ja där har jag det, humor heter det visst! Mer information i detta ämne finns på följande länk: http://sv.wikipedia.org/wiki/Humor Senast ändrad av Seari | 04 mars 2012 | 23:54 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 4 Mars , 2012 Ok...och jag blev genast mycke gladare av ditt inlägg ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 4 Mars , 2012 Du fattade inte det jag skrev va? Bayliner i svår olycka Den rubriken har jag svårt att koppla till humor när den ligger under ett av de seriösa forumen. I dösnack hade jag kunnat hänga på o hacka på Baylinerbåtarna i inlägget. Trots att den ringa erfarenhet jag har av dessa enbart är positiv. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jannelu 5 Postad 4 Mars , 2012 Jag tycker att det är en kul bild som definitivt platsar här. Vad som inte är lika kul är allt gnäll som direkt kommer när det är nånting som en del inte gillar, jag fattar inte syftet med det, än mindre hur någon orkar bry sig... Om det nu är något som inte (platsar) enligt ert sätt att se det, varför inte ta det med en klackspark och kanske ett asgarv istället Förresten så verkade ju båten ha klarat sig alldeles utmärkt, det gick sämre för bilen. Senast ändrad av jannelu | 05 mars 2012 | 01:04 Senast ändrad av jannelu | 05 mars 2012 | 01:06 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tindritus 0 Postad 5 Mars , 2012 Ser ju till o med ut som Bayliner räddat liv, bilen hänger ju i båten... Säga vad man vill om amerikaner men rejäla ankare har dom... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 5 Mars , 2012 I det här fallet gör ju båten nytta. I verkligheten ställer ju den typen av båtar mer till förtret - för omgivningen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Capitan 288 Postad 5 Mars , 2012 Visst är det en Bayliner. Hade det vart en gammal Storebro så hade alla på bilden störtat med ner i ravinen Till och med den gula Mustangen till vänster... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jan_af_lisoe 187 Postad 5 Mars , 2012 Jag är imponerad av att kopplingen mellan bil och släppet håller för bilens tyngd !!! Tvivlar på att svensk 5 mm kula skulle göra det ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jan_af_lisoe 187 Postad 5 Mars , 2012 Jag är imponerad av att kopplingen mellan bil och släppet håller för bilens tyngd !!! Tvivlar på att svensk 5 mm kula skulle göra det ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Killroy 0 Postad 5 Mars , 2012 hihi... men ni e ju bara i vägen.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser