Gå till innehåll
söndag 01 december 2024
ChristerN

Vad önskar vi båtägare oss i julklapp?

Rekommendera Poster

Hej Finns det nån mer än jag som nu funderar på vad man ska ge alla släktingar i julklapp? Och som hellre skulle gå på egen upptäcktsfärd i båttillbehörsaffären och drömma om nya praktiska prylar? Vad vill vi ha? Svara med just din önskelista. Min önskelista skulle se ut så här: -Nytt ekolod installerat och klart -Stereo med högtalare -Defrosterfläkt -Nya torkarblad -Teakdurk istället för mattan -osv

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Lär nog instämma med lille Plutten, en bättre sommar. Med tanke på att det va Selco som gällde i somras så blev det en ganska stötig sommar med all blåst som va.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Själv önskar jag mig - en fungerande motor (den är på reparation) - tätad bränsletank - Sjökortsplotter

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Inrednings material är ganska behövligt. och en gratis elektriker för ett par dagar vore ju inte helt fel :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Önskar att jag hittar en begagnad motor innan våren som är värd att betala pengar för. Än så länge har det bara varit skräp...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

en 30hk suzuki snurra sjökortsplotter en 24V hand strålkastare med acko. plus 100002 saker till. ha en riktigt god jul.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

För det först verkar det ju dumt att önska sej en Suzuki snurra om man nu ska önska sej något. Och du Lanzar, Kanske bäst du köper en ny snurra, jag menar Harry boy är ju bättre annars.. :-tackar :x-mas:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Mera vatten i Vänern ... så en riktigt snörik/våt vinter och vår kanske kan få upp nivån till trevligare höjder nästa sommar :x-mas:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

ja vänerns vatten har jag fått erfara ;-) när vi gick göta kanal så var djupet generellt sett 2,80 medans båten är 2,83 :) så vissa ställen tod det emot lite men inte så farligt :P

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag önskar skattefrihet på bränsle till båtar. Och så önskar jag en ny bad/räddningsstege till min båt. Dessutom önskar jag eländes förbannelse för de som stal mitt kapell till båten. Så snälla Tomten, hoppas du kommer med ett nytt kapell till min lilla båt så den slipper frysa om nätterna.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jimmy_Lars, jag har spelat för 150:- riksdaler idag så jag hoppas på en fin finst! =) Mer har jag inte över så här i jultider, därför har jag inte ännu slösat dem på en motor heller =)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Låter kalas det lanzar, kanske blir till att inhandla en sproilans Yamaha te våren då om det blir vinst.. :x-mas:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hehe, just nu känns det som om det är det enda som är nått att lägga slantarna på. Vill så in i hel---ete hitta en fin beg motor, men det är SÅ svårt! Några månader till båten ska plaska vatten så jag har lite tid till på mig!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...