scand7100 0 Postad 5 Augusti , 2011 Hej! Jag söker ett välvårdat kapell till Scand 7100-7600. // Annette Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 5 Augusti , 2011 Det enklaste torde väl vara att vända sig till en kapellmakare då, eller? Men det kanske var sånna du sökte tips om, var i landet du finns ökar i så fall din chans till seriösa svar. /B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 5 Augusti , 2011 Citat saxat ur min mejl: Bosse jag vet att det finns kapellmakare men ingen som har tid att sy ett denna säsongen. Jag är i akut behov av ett eftersom det andra gott sönder, köper gärna ett beg om nån har ett fräscht. Nu vet du min historia om varför! //Annette Använd annonser köp/sälj här till vänster eller till en annan köp/sälj-sajt då är mitt förslag. /B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sigge_1 50 Postad 6 Augusti , 2011 Ring Scand i norge, de brukar ha i lager för 12000kr. Köpte själv ett för ett par år sedan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser