farfar79 0 Postad 7 Maj , 2011 Hej! Jag har köpt ett avstannat projekt och ska snart sätta igång med målning och slipning. Men problemet är att motorn jag köpte, en yamaha 25 hk styrs med rorkult och båten är med ratt. Det borde gå att lösa med nångon typ av ombyggnadskit. Någon som har tips? /christoffer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tutte 25 Postad 10 Maj , 2011 Hej det finns ombyggnadssats att köpa från yamaha ta bara motornummer o ring till närmsta yamaha säljare mvh tutte Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
1Thomas 0 Postad 29 November , 2022 Christoffer, kan du kolla inboxen eller kontakta mig så hade det varit fint. Mvh Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 202 Postad 29 November , 2022 34 minuter sedan skrev 1Thomas: Christoffer, kan du kolla inboxen eller kontakta mig så hade det varit fint. Mvh Thomas Bra trådlyft 🙂 Tråden är 11,5 år gammal och frågeställaren har inte varit inloggad på 2,5 år. Vi får hoppas du blir hörsammad ändå 👍 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 472 Postad 1 December , 2022 Störst chans att få kontakt är nog genom att skicka ett meddelande från denna sida. https://www.maringuiden.se/forum/profile/97035-farfar79/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser