pantzar 0 Postad 21 Oktober , 2010 hejsan , ska lägga golv i min t17 . kom gärna med förslag , hade tänkt mig runt 2000 kr ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
-T16- 0 Postad 22 Oktober , 2010 Hej! Hur menar du med nytt golv? Ska du bygga helt nytt golv eller vill du ha förslag på ifall du ska ha matta, teak eller liknande? Trevlig båt föressten! Vilket år är den ifrån? Om du vill se lillebror till din båt så kan du kika på min hemsida! Mvh Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
minbuss 1 Postad 22 Oktober , 2010 Golv??? Men va f#¤%&%¤n heter väl inte golv i en båt, durk är den korrekta benämningen. :-) Mest lätt skötta är väl att plasta fast en plywood om du ändå ska byta durk och sedan gelcoata. Eller ska du ha något att lägga på befintlig durk? Själv har jag epoxibehandlad plyfa med formsydd matta uppepå, som är lätt att knäppa loss. Annars finns det 19mm durkplywood med vita nåt i, ca 3000kr kvm. 12mm massiv nåtad teak som läggs på durken, ca 2-3000kr kvm. Formsydd matta som beställs från kapellmakare. Tror du har svårt att komma under 2000kr om du inte väljer det översta alternativet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
-T16- 0 Postad 22 Oktober , 2010 Hej! Måste bara fråga, vad är det för båt du har? Den ser fantastiskt ut!! Snyggt jobbat med durken! Mvh Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
minbuss 1 Postad 22 Oktober , 2010 Menar du jag? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
-T16- 0 Postad 22 Oktober , 2010 Hej igen! jajjemen, det stämmer bra det! Så, vad har du för träbåt? =) Mvh Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
minbuss 1 Postad 22 Oktober , 2010 Träbåt??? Jag har en bastard, glasfiberskrov med trädäck. Sweet Sixteen heter modellen, har haft lite bilder uppe i olika inlägg. Funderar lite på att sälja den, ingen båt att ha i saltvatten. Det är en typisk stekar båt för di däringa 08orna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pantzar 0 Postad 22 Oktober , 2010 tjenare magnus , ska lägga helt nytt har jag tänkt , men ville ha lite tips på vad ni andra har lagt , har kikat in på din hemsida , riktigt fin T16 du har! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pantzar 0 Postad 22 Oktober , 2010 tack för tipset ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser