Riwallen 1 Postad 12 Juni , 2010 Hallå!!! Har köpt mig en ny skuta och skulle vilja göra en motorbesiktning. Jag skulle vilja ha förslag på några besiktningsmän för Volvo Penta i Stockholms området. Och om ni vet vad det kan kosta. Mvh Albin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Capitan 288 Postad 12 Juni , 2010 En kunnig båtmekaniker kan mer än en besiktingsman. Troligen biligare också Kolla där de säljer/reparerar motortype/märke som du har Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 12 Juni , 2010 Länge sedan man såg något från dig Rivallen, kul att se dig igen. Som Capitan säger så strunta i besiktningsmännen. De jag kan rekommendera är bra men kanske för långt borta, Norrtälje närmare bestämt, men kan du få Ante Malmgren www.antesmotor.com eller Bengt Wärme tel: 070-8126464 att besöka dig så har du fått den bästa hjälp du kan få. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 13 Juni , 2010 Ok tack Terra ska kolla upp det. Annars en vanlig VP mek med andra ord gör fullgott arbete att kolla skick på motorn. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser